دانستنیهای جذاب

ساخت وبلاگ

لیفت صورت HIFU 

  لیفت صورت HIFU ممکن است برای شما مناسب باشد. اثرات درمان HIFU طولانی مدت است و می تواند به شما کمک کند تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

یک روش غیر تهاجمی جهت لیفت صورت است. دستگاه اولتراسل کیو پلاس (ULTRAcel Q+) تنها هایفو تابش خطی، یک سیستم فراصوت با شدت بالا طراحی‌شده بر پایه تکنولوژی Jeisys است. که اثربخشی و پایداری آن از طریق آزمایش‌های بالینی موجود را ثابت می‌کند.

این سیستم با آخرین تکنیک لیفتینگ که می‌تواند نتایج بسیار موثری را در زمان کوتاهی در مقایسه با تجهیزات هایفو (HIFU) موجود تولید کند، حدود 8 دقیقه طول می‌کشد تا لیفت صورت را به طور کامل انجام دهد. این کار به بیمار امکان استفاده از لیفت با نخ (lunch time lifting) را می‌دهد، چون سریع‌ترین و بهترین تکنیک لیفت صورت، لیفت گردن، لیفت گونه و رفع غبغب مدرن امروزی است که برای افراد بهینه‌سازی شده ‌است.

روش کار دستگاه اولتراسل کیو پلاس هایفو تابش خطی چیست؟

روش سیستم ULTRAcel Q+ از فراصوت با شدت بالا هایفو (HIFU) استفاده می‌کند تا حدود 70 درجه گرما در یک لایه نازک عضلانی به نام سیستم Superficial musculo - Aponeurotic (SMAS) یک ساختار مهم برای لیفت زیر پوست، استفاده کند همچنین می‌تواند باعث لیفت صورت و لیفت گونه از طریق انقباض بافت شود و تاثیر سفت کنندگی بر پوست را از طریق احیاء کلاژن در لایه غشایی به ارمغان بیاورد.

این تکنیک یک روش لایه عمیق تر از پرتودرمانی (رادیوفرکانسی) یا لیفت لیزر را که فقط به لایه رو پوست نفوذ می کند امکان پذیر می سازد. بنابراین می‌توانید به طور همزمان لایه SMAS و لایه میانی را هدف قرار دهید، که ساختارهای مهمی در لیفت صورت هستند. 

آیا عوارض جانبی HIFU وجود دارد؟ 

HIFU به طور کلی یک روش ایمن و سریع برای درمان پوست است اما برخی از عوارض جانبی خفیف وجود دارد که می توانید در حین و بعد از عمل احساس کنید.

قرمزی : افراد با پوست حساس می توانند قرمزی ملایمی را احساس کنند که خود به خود برطرف می شود ، در غیر این صورت متخصص پوست شما کرم آرام بخشی برای تسکین پوست می دهد.

تورم : بعضی از بیماران ممکن است بعد از انجام عمل تورم جزئی احساس کنند اما طی دو روز برطرف می شود.

سوزن سوزن شدن و بی حسی : همانطور که سونوگرافی به عمق پوست نفوذ می کند ، می تواند احساس بی حسی ایجاد کند. این یک عارضه جانبی است.

درد : احساس درد در طی عمل غیرمعمول نیست اما با برخی کرم های بی حس کننده قابل کنترل است.

HIFU همچنین میتواند روی بدن مورد استفاده قرار گیرد،خصوصاً برای بیمارانی که می خواهند چربی شکم یا بعد از بارداری خود را کاهش دهند و یا از چربی مناطقی مانند ران داخلی ، باسن ، بازوها بکاهند. برای لیفت صورت به همان روش HIFU عمل می کند اما می تواند سلول های چربی و سلولیت را کاهش دهد.

به طور کلی ، HIFU برای انواع پوست و سطوح پیری مناسب است. اگر پوست شما به شدت شل شده است ، ممکن است مجبور شوید یک جلسه را تکرار کنید اما به طور کلی ، بیماران فقط در یک جلسه احساس بهبود می کنند. HIFU همچنین هیچ عارضه جانبی همراه با روش های دیگر برای درمان افتادگی و پیری پوست مانند لیزر ندارد.

سیستم ULTRAcel Q + - لیزر پزشکی - لیزرهای آرایشی

لیفت صورت

اثر دستگاه اولتراسل کیو پلاس بر کدام لایه های پوست است؟

علاوه بر این موارد، عملیات لیفت صورت هایفو بدون عمل جراحی انجام می‌شود و اجازه می‌دهد که، روال کار در یک زمان کوتاه تمام شود. این روند، ممکن است یک لرزش خفیف وجود داشته باشد، اما در 1 تا 2 ساعت پس از عمل ناپدید خواهد شد. سیستم اولتراسل کیو پلاس یک روش سفارشی برای لایه میانی، لایه درونی پوست، و لایه عضلانی SMAS با هدف‌گیری عمقی مختلف است که باعث بهبود بافت پوست، سفت شدن، درمان منافذ پوست، لیفتینگ، روشن سازی پوست و بهبود چین و چروک می‌شود.

علاوه بر این، سیستم ULTRAcel را می توان با عمل های مرسوم برای افزایش رضایت بیمار ترکیب کرد. چرا که انجام عملیات پیچیده مانند سم بوتولینوم یا تزریق پرکننده ها، لیفت نخ، لیزر و رادیوفرکانسی آسان است. این تجهیزات برای کلینیک های زیبایی و ضد پیری پوست ضروری هستند هیچ اقدام احتیاطی ویژه‌ای بعد از این عمل وجود ندارد، هیچ فشاری بر روی بیمار وجود ندارد و تاثیر بعد از این روند تا یک سال ادامه می‌یابد؛ به طوری که این اثر نه تنها بلافاصله بعد از عمل، بلکه به طور مداوم مشاهده می‌شود. 

هایفو (HIFU ) چیست ؟

از جدیدترین تکنولوژی لیفت صورت و گردن بدون جراحی ارائه شده در سالهای اخیر است که فقط در یک جلسه یک ساعته راحت و بدون درد و عارضه انجام می شود و بلافاصله شخص می تواند به سر کار روزانه خود برگردد. روشی بدون خطر کاملاً ایمن و مورد تایید FDA آمریکا است. که اثرات آن در همان جلسه بلافاصله قابل دیدن است.ادامه مطلب...

دانستنیهای جذاب...
ما را در سایت دانستنیهای جذاب دنبال می کنید

برچسب : لیفت صورت زیبایی لیزر, نویسنده : زهرا danestaniihaa بازدید : 150 تاريخ : يکشنبه 30 شهريور 1399 ساعت: 14:19

آموزش پخت خوراک ماهی با نان سیردار

طرز تهیه خوراک ماهی با نان سیردار

آبزیان دریایی یا اصولا گوشت ماهی از غذاهایی است که حداقل در صورت تهیه آن در هفته 2 بار توصیه شده است ولی متاسفانه بدلیل گران بودن یا در دسترس نبودن ماهی تازه و به دلیل بوی ماهی یا پاک کردن آن خیلی از افراد از خوردن آن امتناع می کنند. در این ایام ماه مبارک رمضان این دستورغذایی می تواند نیازهای یک روزبدن شما را تامین کنید . این غذا کاملا سبک و پر از مواد مغذی است که چه به عنوان شامی سبک می توانید میل کنید.

مواد لازم : برای 4 نفر

2-1/2 فنجان آب

225 گرم سیب زمینی استانبولی حلقه شده

28 گرم گوجه فرنگی

4 برش فیله ماهی

1عددنان باگت برش خرده

4 حبه سیر

2 عدد هویج

2 ساقه کرفس

1 عدد پیاز خرد شده

4 ساقه جعفری ریز خرد شده

1 قاشق مربا خوری نمک

طرز تهیه :

تمام مواد اولیه در دستور غذایی شامل آب ، سیب زمینی اسلامبولی حلقه شده و یا اگر نداشتید می توانید از سیب زمینی های کوچک هم استفاده کنید توی یک ظرف بریزید و بعد 3 عدد از سیرها را هم خرد کنید وتوی یک ظرف بریزیدو یکی را برای مزه دار کردن روی نان نگهدارید. پیاز را خلال کرده و هویج را هم حلقه حلقه کنید.گوجه فرنگی را هم فیله و خرد و در ظرفی بریزید و در آخر ساقه کرفس و جعفری را هم خرد کرده و در کاسه های جداگانه کنار بگذارید.

1 قاشق غذا خوری روغن زیتون را توی قابلمه بریزید و روی حرارت بگذارید تا داغ شود و بعد اول سیب زمینی را با هویج به قابلمه اضافه و با هم به مدت 3 تا 5 دقیقه تفت دهید و بعد ادویه و نمک را هم اضافه و کمی هم بزنید تا ترکیب مزه دار شود. در این مرحله سیرریز خرد شده ،کرفس خرد شده ، پیازخلال شده را هم اضافه کرده و با هم خوب تفت داده تا سبک ونرم شود.

گوجه فرنگی خرد شده و آب را به سبزیجات توی قابلمه بریزید و کمی هم بزنید و بگذارید تا ترکیب به جوش بیایدو بعد حرارت را کم کرده و بگذارید تا ترکیب پخته و آب خوراک کشیده شود. فیله های ماهی را با کمی نمک مزه دارکرده ودرکمی روغن روی حرارت در یک تابه سرخ کنید وبعد با جعفری خرد شده به خوراک اضافه کنید.شما می توانیددر خوراک هم فیله هارا کامل گذاشته وهم می توانید به قطعات دلخواه خرد کنید. ادامه مطلب...

دانستنیهای جذاب...
ما را در سایت دانستنیهای جذاب دنبال می کنید

برچسب : خوراک, ماهی, نان سیر, نویسنده : زهرا danestaniihaa بازدید : 158 تاريخ : شنبه 29 شهريور 1399 ساعت: 16:31

بهترین پاک کننده خانگی سطوح شیشه‌ای

بشویید و خشک کنید اما شلنگ را کنار بگذارید.می توانید اقدام به خرید بطری های پاششی نموده و هر بار که مواد پاک کننده تمام شد به جای خرید یک بطری جدید ، دوباره از همان بطری اسپری استفاده کنید. علاوه بر استفاده بهینه از این بطری ها ؛ به دلیل کمتر شدن دفع بطری ها به محیط زیست نیز می توانید کمک کنید .

بهترین روش برای تمیز کردن سطوح شیشه ای با پاک کننده خانگی

پاک کردن شیشه با سرکه

مواد لازم

1 سرکه سفید

1 قسمت آب

1بطری اسپری

بطری اسپری را با سرکه و آب با قطعات مساوی پر کنید. سپس به عنوان تمیزکننده از آن استفاده کنید. اگر یک محلول معطررا ترجیح می دهید ، می توانید سرکه را معطر کنید.

فواید سرکه به عنوان پاک کننده شیشه 

جدای بر صرفه جویی در هزینه از هیچ نوع مواد شیمیایی در آن بکار نرفته است همچنین به طور موثری اثر انگشت و سایر دستگاه های تمیز کننده پنجره را از بین می برد و رگه هایی باقی نمی ماند.

پاک کننده شیشه سرکه و الکل

این تمیز کننده به سرعت تبخیر می شود ، بنابراین اثری از لکه نمی ماند و در عین حال ارزان است واین در حالی است که اکثر شیشه پاک کن های تجاری نیز حاوی الکل می باشد .

مواد لازم

یک فنجان الکل

یک فنجان آب

یک قاشق غذاخوری سرکه

بطری اسپری پاششی

یک فنجان الکل ، یک فنجان آب و یک قاشق غذاخوری سرکه استفاده کنید. بطری اسپری را پر کرده و به عنوان پاک کننده شیشه ای استفاده کنید. در یک کابینت خنک و دور از هر منبع گرما نگهداری کنید زیرا الکل مخلوطی قابل اشتعال است.

برای تمیز کردن شیشه به جای حوله های کاغذی یا دستمال از روزنامه استفاده کنید.

هشدارها و موارد احتیاط

محتوای بطری های تمیز کننده خود را به وضوح با حروف بزرگ برچسب بزنید. “پاک کننده شیشه الکل و پاک کننده شیشه سرکه ؛ برچسب های خوبی هستند.

همچنین بهتر است که تاریخ مخلوط کردن مواد را ثبت کنید ؛ در صورت عدم نتایج مطلوب تاریخ تولید و احتمال انقضای آن می تواند به شما کمک کند .

محصولات تمیز کننده را جدا از مواد پخت و پز نگهداری کنید.چرا که ممکن است از آن در پخت و پز و یا شرب بحای مایعات و یا حتی آب به اشتباه استفاده نمایید .

تکنیک های تمیز کردن پنجره

به محلول شوینده تان کمی آمونیاک و یا سرکه اضافه کنید. برای اینکه شیشه ها شفاف تر شوند، می توانید از نشاسته ذرت نیز استفاده کنید الکل به محلول شوینده نه تنها شیشه ها را بدون گذاشتن خط و یا خطوطی تمیز می کند، بلکه باعث می شود که آنها زود خشک شوند. با استفاده از شیلنگ آب، شیشه پنجره را به خوبی مرطوب کنید. البته فشار آب باید ملایم باشد تا صدمه ای به شیشه نزند. با خیس کردن شیشه می توانید لکه های موجود روی شیشه را بدون خش انداختن تمیز کنید.البته برای صرفه جویی در آب می توانید با استفاده از اسفنج خیس روی لکه ها بمالید و آنها را با ملایمت پاک نمایید.

وقتی شیشه کاملا خیس شد، با استفاده از برس و یا اسفنج شیشه را تمیز کنید. شیشه را از قسمت داخل، به صورت افقی یا عمودی تمیز کنید و قسمت بیرونی را برعکس آن انجام دهید. بدین ترتیب متوجه رگه های به جا مانده حاصل از شستشو و یا لکه ها می شوید.پس از اینکه دو طرف شیشه را یکبار تمیز کردید، پس از خشک شدن شیشه، در صورت نیاز یکبار دیگر آن را برس بکشید.

با پارچه ای نرم و خشک، از بالای شیشه به پایین بکشید و شیشه را خشک کنید. شیشه را حتما با پارچه تمیز کنید. اگر شیشه، خودش خشک شود، به احتمال زیاد شاهد لکه های خشک شده آب به روی شیشه خواهید بود.

نکته: از کاغذ و یا روزنامه های باطله نیز می توانید برای خشک کردن شیشه استفاده کنید. حتی کاغذ روی شیشه مانند پارچه، پرزی باقی نمی گذارد. ادامه مطلب...

دانستنیهای جذاب...
ما را در سایت دانستنیهای جذاب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهرا danestaniihaa بازدید : 149 تاريخ : يکشنبه 23 شهريور 1399 ساعت: 17:38